Komentarze
dzynek
01-08-2010, 20:26 [Zgłoś naruszenie]
Co do łusek problemu łusek - kupcie czapke CIA i brass catchera. W CIA maja brass catchery na gnatach, żeby nie zostawiać dowodów pracy bo wiadomo tam alles fajne i tajne. Niedość, że przylansicie na strzelance to jeszcze możecie powkręcać, że to takie reko CIA.
wiedzmin1994
01-08-2010, 12:06 [Zgłoś naruszenie]
ej ludzie zrozumcie, że to jest replika dla ludzi z KASĄ (money, dzyngi, dutki itd.), a nie dla zwykłego szarego gracza Airsoftowego. Opcja strzelania bez łusek to po części taki "Chłyt matetingowy".
def-pl
01-08-2010, 11:25 [Zgłoś naruszenie]
Popatrzcie na cała sprawę z innej strony. Narzekacie na cenę łusek, narzekacie ze replika ma 290 FPS, że nie da się tuningować. Ludzie, opanujcie się. Popatrzcie ile takich replik jest na rynku, jak są rozpowszechnione. Ja osobiście podejrzewam, że replika z systemem wyrzucania łusek to tzw wersja BETA. Sprawdzą jak się sprawuje, potem coś zmodernizują i wypuszczą wersje 1.0. Za parę lat, gdy tego typu repliki staną się tak powszechne jak te których dziś używamy, cena łusek i samej broni spadnie wypierając powoli z rynku te, które używamy teraz. Popatrzcie na rynek jak zmieniały się ceny replik i kulek. Przypomnijcie sobie ile wydaliście na to kasy by mieć jak najbardziej odzwierciadlającą rzeczywistość replikę, przypomnijcie sobie ile wtedy miała FPS-ów a tuning to była opowieść rodem sci-fi.
fiszczak2817
30-07-2010, 23:41 [Zgłoś naruszenie]
Raveneye
Masz rację. Dlatego replika bardziej do strzelania w domu do puszek albo do tarczy. Wyrzucanie łusek wygląda super, ale gdyby był jeszcze odrzut jak w replikach GBB to byłoby już miód  .
Raveneye
28-07-2010, 18:53 [Zgłoś naruszenie]
Hahahaha, nie no padne ze śmichu. Pomysł zajebisty, ale przecież te łuski będą po 5 sztuk i po 15 zł pewnie. A co jeszcze ciekawsze to to że jak biegasz na strzelance w plenerze to co?? Szukamy łusek bo kosztują?? Nie no super.
Jeszcze lupa w zestawie niech będzie.
Filipt15
28-07-2010, 18:50 [Zgłoś naruszenie]
Te łuski to pewnie takie "rureczki" w których jedyny mechanizm to jakaś gumeczka trzymająca kulkę w łusce.
Chyba nie spodziewaliście się łusek takich jak w wiatrówkach Brocock?
P.S.
A może zrobią kiedyś tak jak w rewolwerach Keseru czyli nabój do straszaka (spłonka) z tyłu łuski i na to kuleczka?
Ale by było wtedy realistycznie, aż chyba za bardzo.
Promant
27-07-2010, 18:47 [Zgłoś naruszenie]
Tak jak we wszystkich replikach "łuskowych"? Wypychana ciśnieniem powietrza lub gazu przelatującego przez pustą łuskę.
Chyba nie oczekujesz, że w replice pneumatycznej łuski są zaślepione jakąś "spłonką"?
Mati13k
27-07-2010, 16:20 [Zgłoś naruszenie]
Dżizas... Mechanizm wyrzucający łuskę jest w replice, ale wyrzucający KULKĘ Z ŁUSKI raczej w replice nie jest. W łusce nie ma ładunku prochowego więc jak ta kulka stamtąd wylatuje? Czytanie ze zrozumieniem się kłania.
pumbishon
27-07-2010, 10:01 [Zgłoś naruszenie]
Dla mnie coś genialnego! Proszę tylko o wersję m16a2 z licencjonowanymi oznaczeniami i biorę od ręki
kiler88
26-07-2010, 22:28 [Zgłoś naruszenie]
Baaardzo fajna zabawka i super pomysł z tą opcją użycia standardowych magazynków. Jednego jestem tylko ciekaw i wydaje mi się to w miarę możliwe czy dałoby się do tego użyć magazynka od ostrego, to byłby dopiero lans  a do tego takie magazynki nie są drogie.
PS: Mati13k mi się raczej wydaje, że mechanizm wyrzucający łuskę jest raczej w replice a nie w samej łusce, umieszczanie go w niej byłoby trochę nielogicze (kosztowna produkcja i penie duża zawodność), a co do tego, że łuski nie będą aż tak tanie to się zgadzam.
Goose
26-07-2010, 22:27 [Zgłoś naruszenie]
@Jang
Goose, weź się ogarnij.
Przepraszam że tak wyglądają komentarze na pod "njusami" WMASG, prawda boli hm ?
@Promant, bracie pozycz cierpliwosci
Mati13k
26-07-2010, 21:07 [Zgłoś naruszenie]
Brak słów - ludzie. Wszędzie pokazujecie jacy to z Was wielcy komandosi, a jak trzeba worek na łuski przyczepić a'la SF to juz płacz, bo lansować się nie można... Ale skoro łuski lecą do worka to po co one są? Może po to, żeby w magach ładnie wyglądały? Może po to, żeby postrzelać sobie po samej strzelance w ogródku i poszpanować bronią ostrą przed sąsiadami. A może ten system, który umożliwia strzelanie bez łusek jest po to, żeby go montować na czas strzelanek? Może to rewolucja?
Nieźle mnie rozbawiły komentarze, że za 30 zł będzie kilkaset łusek.  Albo kartonowe łuski, może od razu papierowe? Pamiętajcie, że tam nie ma prochu, spłonki tylko pewnie jakaś sprężynka, czyli zawsze jakiś prosty mechanizm w łusce. To podnosi cenę. Popatrzcie na łuski do Kar98K czy do rewolwerów, a potem wróćcie tu w worku pokutnym.
Promant
26-07-2010, 20:52 [Zgłoś naruszenie]
W ogóle ta emka jest do bani, przecież to strzela plastikowymi kuleczkami. I jeszcze trzeba je ręcznie ładować w te łuski. A te łuski ręcznie ładować do magazynka. A ten magazynek to nie hi cap. A te łuski to krzywo wylatują i mają niewłaściwy kąt nachylenia promienia obrotu wzdłużnie poprzecznego. Kicha totalna i tyle.
Smootaz
26-07-2010, 17:29 [Zgłoś naruszenie]
Super! Ale łuski wylatują nienaturalnie, odbijacz nie spełnia swojej funkcji.
Teraz pewnie mnie zlinczują... ;D
WFD1999
26-07-2010, 15:18 [Zgłoś naruszenie]
" A worek to sobie na głowę niektórzy powinni założyć. "
Moj Mistrz <3
Goose
26-07-2010, 14:49 [Zgłoś naruszenie]
Chryste, te komentarze na wmasg zmieniły sie w onetowe/tvn24/interia/cokolwiek.
Od razu powiedzcie ze wyrzucanie lusek i aegi sa do bani bo hitler mial racje. W riposcie odpowiedzcie ze fuj znowu emka szkoda ze stalin dzisiaj nie zyje bo zaprowadzil by komunistyczny ład w USA i wszyscy znowu narzekaliby ze fuj AK i jednoczesnie mowiac ze ajersoftu by nie było a potem pójdzie na SAMOSIE i spytajcie sie czy wasz AEG zajdzie w ciąże jesli wejdziecie z nim do wody bez gumki na lufie jak nejwi sils bo jesteście specnazem.
Aha i wszystkiemu są winni żydzi i to polityczna gra o złote gacie bo ktos próbuje wam biednym obywatelom wcisnać na sile emke plującą łuskami z kukurydzy które bedziecie wpieprzać na śniadanie obiad podwieczorek i kolacje.
Pozdrawiam.
MwMichal
25-07-2010, 22:53 [Zgłoś naruszenie]
@zaki123: Ty oceniasz cenę? Przepraszam na jakiej podstawie? Nawet nie wiadomo z czego miały by być one robione ale Ty już cenę znasz? Błagam ludzie nie załamujcie mnie...
Dread
25-07-2010, 22:48 [Zgłoś naruszenie]
Ludzie! Czytać nie umiecie? Nie trzeba żadnego worka na łuski! Z opisu wynika, że ładujesz do środka specjalną część i karabin śmiga jak każdy inny aeg. Sam sobie decydujesz, czy chcesz łuski, czy nie. I na tym polega rewolucyjność systemu - wcześniej były albo repliki na łuski, albo klasyczne. Klasyczne nie mają realizmu, łuskowe nie nadają się na niedzielne strzelanki. A teraz jest replika dwa w jednym.
A do kinematografii są od dawna repliki PFC. Dużo lepsze i bezpieczniejsze przy kręceniu filmów.
A worek to sobie na głowę niektórzy powinni założyć.
zaki123
25-07-2010, 22:01 [Zgłoś naruszenie]
na kill-hausy dobre, bo słyżby które tam ćwiczą walą ostrą i czasami są wypadki u nowicjuszy.
Co do tuningu to nie wiadomo jak te części tak wogule wyglądają i jak mocne sprężyny tak można upchać żeby nie rozleciało się po 100 luskach.
ceny łusek ja określam w granicach 10-20zł za paczke z 300szt. a i tak pewnie każdy z tym na strzelankach takich zwyklych jak to wezmie to i tak bedzie mial jakis worek albo cos zeby mu je lapalo.
Tony Halik
25-07-2010, 20:31 [Zgłoś naruszenie]
Widzę, że nikt nie zrozumiał zupełnie idei tej konstrukcji. Tutaj chodzi przede wszystkim o wspomożenie ambitnego, niezależnego kina sensacyjnego. Zawsze wszystkie tego typu produkcje borykały się z problemem wypadających z broni łusek, a właściwie ich braku: odrzut broni można poudawać, błyski z lufy i dźwięk wystrzału można dodać programowo, a te przeklęte łuski zawsze nie dawały spać po nocach domorosłym twórcom filmowym, bojącym się fali krytyki ze strony setek ekspertów, siedzących właśnie przed klawiaturami i szukających takich baboli, jak giwera nie wyrzucająca łusek. Że nie wspomnę o niepowtarzalnych możliwościach prowadzenia kamery i wykonywania wgniatających mosznę ujęć, z udziałem karabinu plującego łuskami - to będzie po prostu szaleństwo, szykuje się prawdziwa rewolucja w amatorskiej kinematografii!
KicpA
25-07-2010, 19:04 [Zgłoś naruszenie]
Hmm Aeg to przestarzały system? A niby co było wcześniej jak nie gazówki?
Z Aegiem do wody się nie da?
feder91
25-07-2010, 18:03 [Zgłoś naruszenie]
Tu się zgodzę, AEG to przestarzały system...
wyobraźmy sobie ,że gazówki dały by nam w sumie możliwość wwalenia się do wody!
Jak i tym bardziej zgodzę się z torbami na łuski...
Na ch&j wydawać kasę za replikę z łuskami skoro chcemy wwalić na nią torbę na łuski XD sory ale to na serio głupie XD
Powiadasz chcieli wprowadzić łuski... Popatrz na ceny łusek do Kar98... O ile jeszcze są...
Dread
25-07-2010, 17:03 [Zgłoś naruszenie]
Właśnie po to powstała taka replika, żeby patafiany nie marudziły, że trzeba łuski zbierać. Replika ma podwójny system właśnie po to, żeby nie latać z workiem, ani nie popłynąć z kasą. Replika jest po to, żeby powolutku wprowadzić łuski do airsoftu i dzięki temu je rozpowszechnić. A rozpowszechnione łuski już nie będą kosztować majątku, tylko grosze.
Problemem nie są łuski jako takie, tylko ludzie, którzy dostają reakcji alergicznej na samą myśl, że coś może być inne niż przestarzały system aeg.
buszmen82
25-07-2010, 16:59 [Zgłoś naruszenie]
Realizm naprawdę na wysokim poziomie, do pełni szczęścia brakuje tylko żeby się zacinał jak troszkę syfu do okienka wyrzutu łusek dostanie
csdominik
25-07-2010, 15:30 [Zgłoś naruszenie]
super sprawa! naprawdę chciałbym z tego postrzelać! Ale jak na polskie realia - to niemożliwe. Ktoś tam pisał że - jak to , nie przesądzajmy - no ale sorry,sama replika GBB to słuszny wydatek. Aktualnie łuski do m4 można dostać za 1,50zł. Zastanawiałem się czy do AEG mogłby by być tańsze - ale niestety, doszedłem do wniosku ze będą przynajmniej tak samo drogie. ( końcu mechanizm jakiś musi być + wymagania ze strony graczy asg - czyli realizm).
Padło hasło o łuskach za złotówkę, ale 30zł za maga to wg. mnie tragedia. (45zł przy 1,50 za łuskę, i 60zł przy 2zł za łuskę). No chyba że ktoś podporządkowuje całe życie pod airsoft. I takie wydatki go nie przerażają.
Ktoś pisał o "workach na łuski", tak jest takie coś, widziałem używałem. Tyle ze, kupno repliki która pluje łuskami - po to żeby zamontować worek który tą funkcję eliminuję... to chyba nie ma sensu.
Jangi
25-07-2010, 15:01 [Zgłoś naruszenie]
Jeju, co wy tam za milsimy organizujecie? Ja 20 nie wystrzeliłem na tuzinie, a co dopiero na jednym
feder91
25-07-2010, 13:48 [Zgłoś naruszenie]
Mi jako pseudo snajperowi marzy się system 4-taktu, gdzie nabijamy każdą łuskę greengas'em Do teko ważymy każdą kulkę i wkładamy do łuski. Daje nam to kosmiczną powtarzalność strzału
Jeżeli chodzi już o repliki o której mowa to:
Dobrze: wyobraźcie sobie ,że znając realia, łuski i tak będą drogie, (sprzedawane po kilka sztuk w małej paczce) i w PL będą chodziły po ok 20/30pln...
Inna opcja:
Kupujemy łuski w znacznej ilości, po niewielkich kosztach. Ale wyobraźcie sobie:
Nie dość że ładujemy po 30 łusek do maga, to jeszcze każdą łuskę trzeba nabić kulką...
A przypuśćmy ,że magazynków mamy kilka...
Takowe repliki na strzelanki się nie nadają... Właściwie nadają się tylko i wyłącznie do pokazów/strzelania tarczowego -nawet na MISLIM'y nie...
(Na przedostatnim mislimie poszło mi ok 20 magazynków!! z M16 o całkiem niezłym zasięgu i celności...)
No ok, taki karabinek nada nam się np. na kill-house...
Można w sumie było by robić listwy na łuski (pakujemy listwę łuskami) do tego mamy drugą listwę z dziurkami wsypujemy kulki, kulki wpadają do dziurek, resztę wysypujemy z powrotem do worka z kulkami. zamykamy pokrywę z patyczkami (patyczki wypychają kulki z dziurek do łusek...) Oczywiście da nam to szybsze ładowanie, ale nie zmienia to faktu ,że replika ogółem fajnie wygląda, fajnie działa ale nic po za tym :/
swirekster lol
25-07-2010, 11:43 [Zgłoś naruszenie]
gdyby łuski zrobić z mocnego kartonu rozwiązalibyśmy problem śmiecenia po lasach oraz cena byłaby niższa.
Filq
25-07-2010, 10:29 [Zgłoś naruszenie]
Nice!
Jesli magazynek lusek zamknal by sie w 5zl to mozna z tym latac po lesie nawet nie lapiac kulek:P
Dawidzik1
25-07-2010, 08:47 [Zgłoś naruszenie]
A ja powiem tak.
Na moje oko atrapa zamka stanowi cylinder. Najpierw wpada cylinder, wbija łuskę do komory nabojowej i uderza po nim tłok. I bum cyku-cyk, całość się cofa, znów wcześniej zwalniany jest cylinder a po nim tłok. Jaja się zaczną jak ktoś wpadnie na pomysł tuningu z użyciem łuski ze spłonką i kilku przeróbek. icon_wink3.gif .
Jak ktoś tam właduje łuskę ze spłonką i dokona kilku przeróbek to będzie wyjmować se zamek z zębów a lufę zbierać z ziemi w kawałkach
siannko
25-07-2010, 08:20 [Zgłoś naruszenie]
ale tu nie chodzi o rzadkość i kopa tu chodzi o łuski, one są najbardziej choco teraz
Majster'
25-07-2010, 01:39 [Zgłoś naruszenie]
1500? Nie lepiej zainwestować w coś rzadszego z jeszcze większym lansem np. M14 GBB od WE jak to robię ja? (już odkładam z pensji! No i będą urodziny ;p)
Yoogi
25-07-2010, 01:15 [Zgłoś naruszenie]
Dziwne, że nikt nie zwrócił uwagi na osiągi... Ciekawe czy będzie możliwość tuningu, bo 89m/s to trochę mało...  . Tak swoją drogą jeśli to będzie kosztować około 1,5 tyś zł to biorę... w ciemno (dla lansu)
polskipolakpl
25-07-2010, 01:06 [Zgłoś naruszenie]
Genialnie to wygląda! Jeszcze jakiś system "kopiący" w prowadnicy kolby typu TREMORS czy inne cuda, odpowiednio wytłumiony GB żeby nie było słychać silnika i mamy coś, czemu GBB może tylko skoczyć  Szczególnie zimą
poldeck
24-07-2010, 23:37 [Zgłoś naruszenie]
A ja powiem tak.
Na moje oko atrapa zamka stanowi cylinder. Najpierw wpada cylinder, wbija łuskę do komory nabojowej i uderza po nim tłok. I bum cyku-cyk, całość się cofa, znów wcześniej zwalniany jest cylinder a po nim tłok. Jaja się zaczną jak ktoś wpadnie na pomysł tuningu z użyciem łuski ze spłonką i kilku przeróbek.  .
Jackall37
24-07-2010, 23:26 [Zgłoś naruszenie]
Tak, będą taniutkie, jak te łuski do pistoletów
Swoją drogą to nie wiem, czy chciałbym wyrzucanych łusek, gdybym miał je łapać do woreczka uczepionego przy broni
Może jestem sceptykiem, ale znając TOP-a stworzyli kolejny dziwaczny mechanizm, kompletnie nie podatny na tuning.
Zwrócił ktoś uwagę, że chrono wskazuje 85 m/s ?
280 FPS i gearbox, do którego nikt nie produkuje części...
Bardziej podobał mi się chiński system z kapiszonami z kulką, ale pomysł umarł.
Piotro
24-07-2010, 23:25 [Zgłoś naruszenie]
MyN3 nie miał bym tak dobrych oczekiwań względem tych łusek. A co do produkcji w chinach, to za pare lat jak by sie to dobrze przyjęło to inne firmy by zaczeły produkować coś takiego a chinole by to zkopiowali. Ale to tylko domniewania i nie ma się co podniecać.
MyN3
24-07-2010, 22:40 [Zgłoś naruszenie]
Na pewno łuski nie bd kosztowały 1zł bo było by to nie możliwe..
Przy produkcji masowej powstawało by kilka albo nawet kilkanaście tysięcy takich łusek na godzinę co przy kosztach Chińskiej robocizny i ceny materiałów bankowo nie dało by takiej kwoty.. Łuski pewnie były by sprzedawane w paczkach po 500 albo 1000 sztuk co wagowo nie podniosło by dużo kosztów transportu.
Znając Chińczyków łuski były by pewnie z czegoś co zawiera 1% metalu albo tylko pokryte jakaś warstwą..
I przy kwocie 30zł dało by nam to raczej liczbę w tysiącach łusek
Oczywiście Polskie sklepy by sobie doliczyły 20% itd...
B4rt
24-07-2010, 22:35 [Zgłoś naruszenie]
Tak jak GBBR'y jest to coś dla osób, które raczej używają replik ASG do innych celów niż typowa gra w Airsoft... . A, właśnie, taki bajer fajnie by działał przy systemie GBB, wtedy pełny realizm. No cóż, czekajmy, może inne firmy podchwycą.
Panocek
24-07-2010, 22:32 [Zgłoś naruszenie]
Pomysł jest ciekawy, gdyby takie coś zdało egzamin, to może być to airsoftowe Wunderwaffe, tryb aeg na jebanki, a łuski na lans na osiedlu/milsim/etc
goren
24-07-2010, 22:08 [Zgłoś naruszenie]
Dobrze, że są firmy, które stać na tworzenie takich innowacji.
GunneR2oo6
24-07-2010, 21:55 [Zgłoś naruszenie]
Fajnie by było, gdyby producent wypuścił dwie wersje łusek. Z tworzywa i jakiegoś metalu.. Może wtedy narzekania na cenę i wybór by się zakończyły
Mati13k
24-07-2010, 21:28 [Zgłoś naruszenie]
Pitolicie ludzie.. Są przecież worki na łuski do misji specjalnych, żeby nie pozostawiać po sobie zbyt dużej ilości śladów ( nie licząc dziur po kulach i krwi ). Amerykanie używają tego od dawna, a na M4A3 GROMu było to widać chociażby na paru fotkach w Um Kasr. Tutaj można to zastosować w celu zaoszczędzenia.
WiktorR
24-07-2010, 20:56 [Zgłoś naruszenie]
Moga robić łuski z jakiegoś łatwo biodegradującego się tworzywa, albo można iść pozbierać na strzelnicę. Można tez sobie je zrobić z makaronu i w razie potrzeby ugotować i zjeść. Ja tu widzę same plusy.
kicha29
24-07-2010, 20:05 [Zgłoś naruszenie]
Czemu znowu M'ka ??? nie mogą raz zrobić AK w takiej wersji ,a nie same mki tylko robią
LaY
24-07-2010, 19:50 [Zgłoś naruszenie]
Mniam, szkoda tylko że nie będzie mi pewnie dane tego kupić.
Ping-win
24-07-2010, 18:47 [Zgłoś naruszenie]
Haha, zajebista lista priorytetów, Kosa
1.Airsoft 2.Samochód 3.Rodzina
Co do M4, to zajebista ;]
Majster'
24-07-2010, 18:46 [Zgłoś naruszenie]
Na filmy, pokazy, jakieś pro milsimy ideolo ale na zwykłe jebanki - tryb bez łusek. Super sprawa. Ciekaw jestem jak to rozwiązali technicznie.
rafal433
24-07-2010, 18:38 [Zgłoś naruszenie]
Nie dało by się produkować łusek z twardego kartonu (jak do strzelb śrutowych) ?
jan96
24-07-2010, 18:31 [Zgłoś naruszenie]
Przesadzacie z tym zbieraniem łusek - istnieją takie bajery, zwące się siatkami - na necie pełno jest robótek, co przyczepisz do repliki... oczywiście narazie do ostrych, ale jak się przyjrzeć, to nie jest jakiś problem...
Amadem
24-07-2010, 18:05 [Zgłoś naruszenie]
"Wydaje mi sie ten pomysł nie sprawdzi się w polskich realiach. "
Nie rozumiem czemu usilnie próbujecie wszystko odnieść do klimatów strzelanek ASG.
Do "polskich realiów" strzelankowych nawet repliki GBB-R się po prostu nie nadają, a mimo to jest rzesza ludzi którzy je sobie ceni.
Replika replice równa nie jest, a różne systemy mają swoje plusy i minusy, każdy ma inne przeznaczenie(!).
Tak jak z samochodami mimo, iż maja 4 kółka to nikt przecież nie będzie dowodził wyższości terenówki nad bolidem formuły 1.
Nie ma co gdybać nad takimi kwestiami jak cena łusek, przed pojawieniem się tego systemu w sprzedaży.
Choć przyznam szczerze, że i tak znajdą się na to chętni. Zwłaszcza, że ludzie kupują i noszą amunicje deko(tak, tak po kilkaset sztuk) która średnio kosztuje 2pln za sztukę.
Pusching
24-07-2010, 17:52 [Zgłoś naruszenie]
Jak by jedna łuska kosztowała 1 zł to pomyśl ile trzeba do jednego maga w mini albo m60.Już nawet przy kałachu 30 zł za maga to dużo.Wydaje mi sie ten pomysł nie sprawdzi się w polskich realiach.
Bezim
24-07-2010, 17:49 [Zgłoś naruszenie]
będziesz chodził i zbierał łuski
"z mojej m4 taaaakie łuski wylatują"
Amadem
24-07-2010, 17:47 [Zgłoś naruszenie]
Może nareszcie pojawiła się alternatywa dla GBB-R do użytku zimą.
Zwłaszcza ciekawym rozwiązaniem jest to, że będą dostępne magazynki bez łuskowe.
Bo wiadomo realizm, realizmem ale znane koszty łusek dla PFC czy chociażby pistoletów GBB z systemem Shell Ejection są strasznie wysokie. Taniej wychodzi popykać z "ostrej". Pozostało czekać, aż będzie w sprzedaży.
Piotro
24-07-2010, 17:45 [Zgłoś naruszenie]
Jak by zaczęto produkować łuski tak masowo jak kulki to nie widzę problemu (a zawsze po jakimś czasie można przejść sie po terenie zabawy i pozbierać sobie kilka wiader.
Frontal
24-07-2010, 17:44 [Zgłoś naruszenie]
Gdyby tylko miało większego kopa i łuski kosztowały złotówkę za sztukę to da się przeżyć.
Scaiter
24-07-2010, 17:32 [Zgłoś naruszenie]
Powoli się zbliżamy do tego iz jedyną różnicą miedzy bronią ostro a repliką bedzie inny kaliber.A giwera super,jak to zobaczyłem to naprawdę,super cacuszko,choć zbierać luski po serii malo fajne ale do tarczy na podwórku,jeszcze by sasiedzi zadzwonili że z ostrej strzelam xD
Aby pisać komentarze musisz być˝ zalogowany !
|